Varumärkesplattform – ett hjälpsamt verktyg?
Examensarbetets titel: Varumärkesplattform – ett hjälpsamt verktyg? Seminariedatum: 2019-06-04 Ämne/kurs: FEKH29, Examensarbete kandidatnivå i Marknadsföring, 15 högskolepoäng Författare: Rebecca Andrén, Lisa Appelqvist och Emma Skäremo Handledare: Johan Anselmsson Fem nyckelord: Varumärkesplattform, Varumärkesstrategi, Varumärke, Byråer, Plattform Syfte: Studiens syfte är att exploratTitle: Varumärkesplattform – Ett hjälpsamt verktyg? Seminar date: 2019-06-04 Course: FEKH29, Business Administration: Undergraduate level, 15 University Credits Points (UPC) Authors: Rebecca Andrén, Lisa Appelqvist and Emma Skäremo Advisor/s: Johan Anselmsson Key words: Brand Platform, Brand Strategy, Brand, Agencies, Platform Purpose: The purpose of this study is to make an explorator